میں بڑا آدمی ہو گیا ہو

                                                          میں بڑا آدمی ہو گیا ہو   

                  گھرآیا بیگم نے چائے بنائی بہت اچھی لگ رہی تھی طویل عرصہ ہو گیا رفاقت کا 
                  بچے چھوٹے سے بڑے ہو گئے بلکہ جوان ہو گئے بیگم سے کہا میں کون ہوں
                  کیا مطلب کون ہیں خیریت ہے طبیعت تو صحیح ہے ہاں کیوں کیا ہوا لگتا تو نہیں
                  الٹے الٹے سوال کر رہے ہیں پہلے تو نہیں کرتے تھے میرے شوہر ہیں میری پہچان 
             
                 کیا مطلب میں تمھاری پہچان ہوں کیوں تمھاری کوئی پہچان نہیں ،تمھارے ابو لیڈر تھے
                بہن بھائی ہیں ماشااللہ تمھارا اپنا نام ہے میں کہاں سے تمھاری پہچان ہو گیا نہیں ایسا ہی ہے
               کیوں ایسا کیوں ہے تم اپنے والد کے نام سے کیوں نہیں پہچانی جاتی کیونکہ اب میری شادی
               ہو گئی ہے آپ سے اس لیے اب میری پہچان آپکے نام سے ہوتی ہے والد کے نام سے نہیں ۔

              اچھا اک بات بتاؤ یہ بچے کس کے ہیں آپ کے ہٰٰیں کیا مطلب میرے ہیں صرف نہیں ہم دونوں
              کے ہیں پھر تمھراے نام سے کیوں نہٰیں پہچانے جاتے ولدیت میں میرا نام کیوں آتا ہے تمھارا
              نام کیوں نہیں لگتا ان کے نام کے ساتھ کیوں کہ آپ باپ ہیں اسلئے آپ کا نام لگتا ہے کیا میں
             اکیلا یہ سب کرتا رہا خالہ ،خالو،ماموں،پھپھو،دادا دادی،نانا،نانی نے بھی تو ان کی پرورش میں
             حصہ لیا ہے اور تم تو ماں ہو ساری تکلیف تو تم نے جھیلی ہے اور تربیت تم نے کی ہے پھر
             تمھارا بھی تو حصہ ہے اس میں تم اور اب تو بچے بڑے ہو گئے ہیں ان کی اپنی پہچان ہے 

             دوست احباب ہیں جوب کر رہے ہیں اب میری پہچان کیوں ضروری ہے اب تو یہ خود مختیار ہیں ۔
            لگتا ہے کوئی گڑ بڑ ہے بہکی بہکی باتیں کر رہے ہیں خیر تو ہے آپ نے ان کو انگلی پکڑ کر
           چلنا سیکھایا ہے اور آج یہ جو کچھ ہیں آپکی بدولت ہیں اور میری پہچان بھی آپ ہیں آپ نہ ہوں
           تو میری دو کوڑی کی عزت نہیں پھر تمھارا بیٹا یہ کیوں کہ رہا تھا اب میں بڑا ہو گیا ہوں میری
           پہچان ہے کیا سچ ہاں نا آپ کیوں فکر مند ہو رہے ہیں اب وہ بھی باپ بن گیا ہے صبر کریں فکر
           کریں پوچھوں گی اس سے کیا پوچھو گی کہ رہا تھا میں جو کچھ ہوں اس میں میری محنت شامل
          ہے اچھا اس سے یہ نہیں پوچھا یہ سیکھایا کس نے یہ تربیت کی ہے یہ عزت جو آج اسے ملی ہے
          یہ سیکھا کہاں سے ہے لگتا ہے پاگل ہو گیا ہے آنے دو کہاں ہے وہ تمھیں نہیں پتہ ارے بڑا آدمی
         بن گیا ہے کھولو ٹی وی دیکھو کیمرہ،صھافی اس کے آگے پیچھے گھوم رہے ہیں کتنا مغرور ہو گیا
         ہے اور دیکھو دوسروں کو بھی بتا رہا ہے بند کرو ٹی وی لونت ہے ایسی اولاد پر جو اپنے باپ کا
         نہ ہوا وہ کسی کا کیا ہوگا اور خبردار جو اس کو گھر میں گھسنے دیا اسکو اور اگر اسکو گھر میں
        گھسنے دیا آپ نے تو میں اس گھر میں نہیں رہوں گی کیا مطلب تھارا بیٹا ہے پاگل ہوگئی ہو کیا اور
        مجھے بھی چھوڑ جاؤ گی کیا کیوں آپ اور میں دونوں ںہیں رہیں گے یہ ہی ریے گا بس اور بیٹا بس
       کریں پلیز بس کریں اب تو مجھے اسکی ماں ہونے پر شرم محسوس کر رہی ہوں مگر کچھ بھی ہو نام
       سے تو اپکے سے ہی پہچانا جائے گا بیٹا آپکا ہی کہلائے گا اس نے تو کہیں منہ دکھانے کے قابل ہی 
      نہیں چھوڑا بلکہ اس کے آنے سے پہلے ہی گھر چھوڑ دیں تم ماں ہو کیسی رہوگی سوچ لیا بس چلیں 
     کہاں چلیں کہیں بھی رہ لیں گےلعنت بھیجتی ہوں ایسی اولاد پہ جو باپ کا نہ ہوا وہ کسی کا کیا ہوگا ۔
      
       
           
          
          
           

Comments

Popular posts from this blog

کیا ہم آزاد ہیں؟

تاریخ کراچی

"غداری کے نہیں حب الوطنی کے سرٹیفیکیٹ بانٹیے"